دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کولر آبی آبسال

کولر آبی آبسال مسکونی از روند طبیعی تبخیر برای خنک سازی هوا استفاده می کنند. یک فن هوای گرم راکد را به خود جلب می کند ، جایی که از روی لنت های خنک کننده مرطوب با آب عبور می کند و بلافاصله هوا را خنک می کند.

سپس کولر آبی آبسال این هوای مرطوب و خنک را در فضای شما آزاد می کنند. آنها بلافاصله هوا را تا 33 درجه فارنهایت خنک می کنند.

توجه: استفاده از کولر تبخیری در فضای بسته به منبع هوای تازه مانند در یا پنجره باز نیاز دارد.

مزایای کولر آبی آبسال


چه چیزی کولر آبی آبسال را از سایر گزینه های خنک کننده بهتر می کند؟ چندین مزیت وجود دارد:

خنک کننده مقرون به صرفه

کولر آبی آبسال هوای شما را خنک می کنند. آنها فقط آن را مانند طرفداران به گردش در نمی آورند. در سیستم های تهویه مطبوع سنتی از کمپرسورها و مبردها استفاده می شود که باعث بالا رفتن هزینه های انرژی می شود. کولرهای باتلاقی فقط از آب ، پنکه و پمپ استفاده می کنند تا فضای شما را خنک کنند و برای کار کردن فقط یک پنی هزینه می کنند.

طراحی سنگین و قابل حمل

کاربردهای معمول عرشه ، درب عقب ، حیاط خانه و پاسیو های پوشیده است. برای فضاهای بزرگ بیرونی ، کولر Hessiare MC61M را در نظر بگیرید. این توسط مشتریان سیلوان قدرتمند و دارای امتیاز بالایی است.

خرید کولر آبی آبسال در فضای باز

برنامه های نیمه فضای باز

کولر آبی آبسال بدون در نظر گرفتن سطح رطوبت برای استفاده در فضاهای نیمه خارج از منزل ایده آل هستند. طراحی های سنگین و خنک کننده فوری آنها برای استفاده در مکان های نیمه باز مانند گاراژها ، ایوان های سرپوشیده و موارد دیگر ایده آل است.

حتماً درب گاراژ را کمی باز کنید تا هنگام استفاده از کولر در گاراژها ، منبع هوای تازه ایجاد شود. Hessaire MC37M یک گزینه محبوب برای خنک کننده گاراژ است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین راه های خنک سازی کارگاه خود ، مقاله ما را ببینید “چگونه کارگاه خود را در گاراژ خنک کنیم”.

اندازه کولر آبی آبسال


برای اینکه از کولر آبی آبسال خود بهترین نتیجه را بگیرید ، مطمئن شوید که اندازه مناسب فضای شماست. یک کولر آبی آبسال که برای محل زندگی شما خیلی کوچک است ، برای خنک نگه داشتن فضا و اتلاف انرژی باید کار زیادی انجام دهد.

فوت مکعب در دقیقه (CFM) مقدار هوای تازه ای است که در هر دقیقه از محیط شما می چرخد.

مشاهده لیست قیمت کولر آبی آبسال در لینک روبرو : کولر آبی آبسال